Dag 17 - Een heerlijke dag

17 september 2020 - Colico, Italië

Ik waardeer de pogingen van Theo en Rico om een gerecht toe te voegen aan de toch al rijke Italiaanse keuken maar toen we vanavond uit eten gingen en ze vroeg of ze Zuppa di Pollo en panino al salmone serveerde keken ze me vragend aan, ik heb het er maar bij gelaten.

Ik zou kunnen uitweiden over onze constante strijd met de Italiaanse aanduidingen van fietsroutes (zie bijgaande foto) maar dan zou ik afbreuk doen aan een heerlijke fietstocht door een prachtige omgeving.

IMG_2130

Ik zou teleurgesteld kunnen zijn over het feit dat we een oud fort wilde bezoeken op een heuvel aan het meer, maar dat dit gesloten bleek te zijn vandaag want ook dan zouden we een mooi stukje van de route hebben gemist.

Niets van dit alles, het was gewoon een TOP vakantiedag en ik heb een dit keer wat minder tekst en wat meer foto's toegevoegd die voor zich spreken en aantonen hoezeer we hebben genoten vandaag van het mooie weer (opnieuw zon en 28 graden, het wordt bijna eentonig), de prachtige fietstocht, de schitterende omgeving en het vertoeven op heerlijke terrasjes.

IMG_2143

20200917_140258

20200917_112841

20200917_142231

20200917_135300_HDR

IMG_2134

Is het Como meer niet prachtig, we hebben dan ook besloten om een extra nacht te blijven. Morgen schijnt er markt te zijn in Colico en dit is onze laatste kans op een Italiaanse markt want de vorige in Iseo mocht die naam niet dragen. We zijn namelijk van plan om na het Como meer Italie te verlaten, zaterdag is het nog wel mooi weer maar zondag slaat het weer om en gaat het regenen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Theo:
    17 september 2020
    Jullie doen het goed. Prachtige omgeving! Veel plezier morgen op de markt!
  2. Niny:
    17 september 2020
    N prima terrassen weertje,het gaat jullie bijzonder goed af....blijven doen.
  3. Judith:
    18 september 2020
    Ziet er allemaal zo mooi uit, echt genieten daar. Veel plezier op de markt!
  4. Hanneke:
    18 september 2020
    Wat een rijkdom is dat toch, om te zeggen we blijven nog een nacht. Met niemand rekening te hoeven houden. Daar streven wij ook naar.