Dag 13 - Rustig aan dag

13 september 2020 - Idromeer, Italië

Vandaag heel rustig aan gedaan, vanmorgen op half 11 op de boot gestapt, en het noordelijke deel van het meer in de rondte gevaren. Het was trouwens de laatste vaardag van het seizoen dus dat was boffen. Aan boord een paar foto's gemaakt die ik graag met jullie deel (één van de camper vanaf het meer toen we er langs vaarden, één van het uitzicht op het meer en van een soort verdedigingslinie die we vanaf de boot goed konden zien).

Niny, in antwoord op jouw reactie, het was best leuk maar 2 uur in totaal was ook wel genoeg, 's-morgens was het nog wel lekker met een fris windje, maar 's-middags was het behoorlijk heet aan boord, zeker met mondkapje.

IMG_2106

IMG_2104

IMG_2097

Om ongeveer 12 uur legden we aan in het zuidelijkste puntje in het plaatsje Idro. Het was zondag dus voor zover er al iets te beleven viel was het allemaal dicht, De boot zou pas om 2 uur weer vertrekken om het laatste stukje van 20 minuten terug te varen naar de opstapplaats bij de camping dus er zat niets anders op dan een terrasje op te zoeken, nou is op een terrasje zitten en mensen kijken onze favoriete tijdsbesteding dus dat kwam goed uit.

20200913_122511

IMG_2107

Om een uur of 3 waren we dus weer terug op de camping en hebben we eigenlijk niets meer gedaan dan een beetje lezen, Grand Prix volgen (nou daar was maar 30 seconde want Max kwam weer in het grind te staan en dan ben ik er wel klaar mee) en aan het eind van de middag nog even Tour de France gekeken op mijn telefoon. Toen was het al weer bijna etenstijd en zijn we weer naar het restaurant gegaan. Een dag gaat snel als je het naar je zin hebt.

Dit keer geen cliffhanger, ik vertel gewoon dat we morgen naar het meer van Iseo gaan, zijn we al eens geweest jaren geleden dus doen we nog een keer over.

Werk ze allemaal morgen, wij gaan nog minimaal een weekje door met vakantie vieren ........

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hanneke:
    13 september 2020
    Ziet er mooi uit! Krijg een beetje heimwee. Ze zeggen Nederland is ook mooi, is ook zo, maar wij krijgen toch meer vakantiegevoel in het buitenland. Maar we mogen niet klagen we hebben mooi weer. En we zijn nog gezond. Veel plezier, het iseo meer id schitterend.
  2. Judith:
    13 september 2020
    Zo leuk om een beetje met jullie mee te reizen en al die mooie plekjes te zien.
  3. Niny:
    13 september 2020
    Wat ziet het er mooi uit,echt n vakantieland,zelf ben ik nog nooit in Italië geweest,maar met zo n mooi verslag en foto,s,word het nog wel n wens.
  4. Theo:
    14 september 2020