Reacties
Reacties 51 - 63 van 63
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Niny | Man o man...Ik word al moe als ik t leest,Hans veel… | 1 sep. '21 |
| Hans | Uiteraard E-bikes, wat een uitvinding. | 1 sep. '21 |
| Rico | Ik wacht met smart op het moment dat de inspiratie… | 31 aug. '21 |
| Rico | Mooi restaurantje. En wat een prijs. Afgelopen week… | 31 aug. '21 |
| Rico | Hebben ze daar geen bruggen? Dan had je geen rondje,… | 31 aug. '21 |
| Theo | Wat een uitzicht! | 30 aug. '21 |
| Theo | Ik zei het al, je hebt de lat hoog gelegd! Maar erg… | 30 aug. '21 |
| Theo | Relaxed zeg! | 30 aug. '21 |
| Niny | Hihi,ik zie jullie al gezopen bij de camper zitten | 30 aug. '21 |
| Niny | Geweldig zo n restaurant,geen drukte,je rijdt er n… | 30 aug. '21 |
| Theo | Maar toch wel met trapondersteuning | 30 aug. '21 |
| Niny | Neem eerst maar n lekker koud biertje,je hebt best… | 28 aug. '21 |
| Niny | Pf gelukkig dat je het niet hebt geprobeerd ..tunneltje… | 28 aug. '21 |
- Rico: ik kreeg een beetje een deja-vu…
- Monique: Bedankt voor het delen van…
- Niny: Oh wat n end rijden in een…
- Hanneke: Welkom thuis, morgen lekker…
- Hanneke: Ik denk dat Joyce dinsdag…
Alle reacties »