DAG 8 – Pont-d’Arc

27 september 2022 - Vallon-Pont-d'Arc, Frankrijk

Vandaag was het minder spannend dan gisteren. We zijn eerst naar het plaatsje Vallon-Pont-d’Arc gegaan om bij de VVV naar fietsroutes te vragen. Daarna boodschappen gedaan want onze voorraad begon leeg te raken. Tussendoor ook nog even een kaart van Frankrijk gekocht want die hadden we niet bij ons, we zouden immers naar Italië gaan. Hebben tot op heden puur op de GPS en google-maps gereden, je verliest dan toch het overzicht.

Na de middag naar Pont-d’Arc gereden een van de grootste bezienswaardigheden van de Ardèche.

IMG_2906 IMG_2913 20220927_141456

Bij elkaar toch nog zo’n 20 km gefietst. De accu’s van de fietsen helemaal opgeladen want morgen staat een rit van 50 a 60 km op het programma in een behoorlijk bergachtig gebied.

27 september 2022
    Maar nu zonder toeristen! Da's ook bijzonder.
    Ff bijgekomen,geniet ervan
  3. Hans:
    27 september 2022
    Zijn inderdaad niet veel toeristen dus ik kon ze vrij eenvoudig buiten de foto's houden.
  4. Rico:
    28 september 2022
    Blijft mooi die plek en dan nu een klein beetje prive. En ik ben heel benieuwd naar de 60 kilometer route op de fiets! De omgeving is natuurlijk prachtig, maar best wel geaccidenteerd!
  5. Judith:
    Wauw, ziet er mooi uit daar!