Za 21/8 – Het Almtal

30 augustus 2021 - Lozovac, Kroatië

Omdat het mooi weer was en we op een mooi plekje stonden besloten we een dag langer te blijven en de calorieën er weer uit te fietsen (foto plek op camping Almtal en van het Almtal zelf).

IMG_2445  IMG_2443

We besloten het riviertje de Alm te volgen, de fietsroute stond namelijk redelijk aangegeven. Nadeel van een rivier is dat het ergens begint en ergens eindigt maar geen “rondje” vormt. Dus al snel wisten we niet meer waar we heen moesten, dan maar een Oostenrijkse boerin naar de weg gevraagd. Nou is mijn Duits best redelijk maar daar bleek ik niets aan te hebben, niet te verstaan dat Oostenrijks. De instructies hebben we maar naast ons neergelegd en zijn dezelfde route in omgekeerde volgorde terug gaan fietsen. Was overigens nog best een uitdaging want de heenweg bleek achteraf met name heuvel af te zijn en terug moesten we dus met name bergop (foto's tijdens fietstocht).

IMG_2441IMG_2436

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Theo:
    30 augustus 2021
    Maar toch wel met trapondersteuning
  2. Hans:
    1 september 2021
    Uiteraard E-bikes, wat een uitvinding.
  3. Rico:
    31 augustus 2021
    Hebben ze daar geen bruggen? Dan had je geen rondje, maar een lusje kunnen rijden! Ene oever heen, de andere weer terug.