Voorbereiding

19 september 2022 - Boskoop, Nederland

Was vergeten hoe ik een nieuwe reis aan moest maken dus het zojuist gepubliceerde verhaal is toegevoegd aan de reis van vorig jaar.  Daarom publiceer ik het verhaal nog maar een keer maar nu in de reis voor dit jaar, excuses hiervoor.

Vandaag (19/9) hebben we de camper ingepakt en reis klaar gemaakt. Het begint fris te worden in Nederland dus vertrekken we morgen richting Italië in de hoop  nog van een lekkere nazomer te kunnen genieten met temperaturen van boven de 10 graden. We hebben nog niet echt een doel in gedachten maar Toscane  klinkt aanlokkelijk.

In het voorjaar hebben we diverse plekken in Nederland bezocht waarvan ik verder geen verslag heb gemaakt. Kort samengevat hebben we een rondje van 2 weken in Noord Holland en Friesland gedaan en een 3-tal tripjes van 1 week naar Drenthe en Noord Brabant. In juli en augustus heeft de camper op de oprit gestaan omdat we de drukte van de schoolvakanties wilden vermijden. Wat een mooi voorjaar en mooie zomer hebben we gehad en in de tuin was het best goed uit te houden.

Vanwege de bruiloft van onze neef Jeffrey, het asfalteren van ons pad en een schouderoperatie van Ken konden we niet eerder in september weg maar nu is het eindelijk zover. We hebben 3 weken de tijd, tot 9 oktober vanwege allerlei verplichtingen in de week van 10 oktober.

Ik zal af en toe weer een verslagje van onze reis maken voor degenen die ons willen volgen.

1. Hanneke:
    19 september 2022
    Goedenreis. Ga je bij Nick langs?
  2. Theo:
    19 september 2022
    Zo lijkt het net alsof jullie van de ene in de andere vakantie gaat! Goede reis en we gaan jullie op de voet volgen!
  3. Niny:
    19 september 2022
    Groot gelijk hele fijne weken,goede reis,
  4. Monique:
    19 september 2022
    Wat een heerlijk vooruitzicht om weer weg te gaan. Op naar de zon😎☀️!
    Goede reis en geniet ervan!👋🏻
  5. Rico:
    20 september 2022
    Heerlijk Hans en Joyce. Toscane is een prachtige bestemming, maar dat weten jullie vast al. Maar.........vergeet niet al te genieten op de weg er naar toe. Duitsland is ook een prachtig land. (Ik wist niet dat ik ooit reclame zou gaan maken! Haha). Veel reisgenot toegewenst. En ik kijk al uit naar je dagelijkse ? pennenroerselen.
  6. Judith:
    20 september 2022
    Wat een goed nieuws: toch nog eerder dan verwacht! Heerlijk nog een paar weken op vakantie naar het altijd mooie Italië, geniet ervan!! En superleuk dat we weer mogen meegenieten dmv het blog. Kus en knuffel!