DAG 12 – Argeles-sur-Mer

1 oktober 2022 - Argelès-sur-Mer, Frankrijk

Vanmorgen opnieuw naar Argeles-sur-Mer gefietst om de markt te bezoeken welke in het oude centrum van het stadje was. Zo sfeerloos als Argeles Plage was met niets dan lege stranden en gesloten horeca en winkels zo gezellig was de markt in het oude centrum.

20221001_123303

Joyce heeft succes geboekt met het uitzoeken van wat kleding, alles voor €10,- dus daar kan je je geen buil aan vallen. Uiteraard nog even op een terrasje genoten van een drankje (dit keer geprobeerd eens een filmpje toe te voegen, weet niet of het lukt).

Hierna via een omweg terug naar de camping gefietst waar we om een uur of één terug waren. Wat een prachtige dag is het geworden, heerlijke temperatuur en strak blauwe lucht.

Joyce heeft nog een rondje over de camping gemaakt om wat foto’s te maken voor mijn blog, o.a. van het strandje van de camping met de trap; er naartoe en van onze “geweldige” achteraf plek.

20221001_143406 20221001_143424

20221001_143356 20221001_144510

Het is vandaag voor het eerst dat ik dit verhaal in de buitenlucht voor de camper kan schrijven want het is nu om 8 uur ’s-Avonds nog 20 °C en vannacht koelt het niet verder af dan 18 °C. Morgen nog zo’n dag maar dan nog warmer. Eerst naar Collioure, een heel leuk havenplaatsje weten we van vroeger.

1. Theo:
    1 oktober 2022
    Jaloersmakend mooi! Fijne avond en morgen weer genieten!
  2. Niny:
    1 oktober 2022
    Goeie berichten,zalig dat mooie weer
  3. Judith:
    Heerlijk, lekker genieten!
  4. Rico:
    4 oktober 2022
    Weer een mooi verhaal. Krijg weer ontzettend veel aandrang om ook weer die kant op te gaan. Moet nog even wachten. Nog een ruime 2 weken. Zorgen jullie er voor dat het lekkere weer daar blijft? En voor nu moeten jullie er vol van genieten. Vergeet niet om ook een dagje Perpignan te plannen. Mooie stad en Perpignan is de hoofdstad van Frans Baskenland.