Eindsamenvatting

25 september 2020 - Boskoop, Nederland

We zijn van huis vertrokken op dinsdag 1 september en waren op 23 september weer thuis.

Tijdens deze vakantie hebben we :

• 3170 km gereden (zonder tolwegen, alleen een vignet in Zwitserland)
  • 370 liter diesel getankt (gemiddeld 1 : 9.5 gereden want ik ging met een bijna lege tank weg)
  • Door 7 landen (België, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Duisland)
  • Op 12 campings of camperplaatsen gestaan (plus 1 nacht bij Karin)
  • in totaal 2 uur regen gehad, 1x in Diekirch en 1x bij het meer van Caldonazzo
  • Gemiddeld dag temperatuur 27 °C
  • Ontelbare muggenbeten opgelopen
  • Nul problemen gehad met de camper

Ik vond het erg leuk om dagelijks een half uur tot een uur in de blog verslag te doen en heb de reacties van de volgers op prijs gesteld ook al heb ik niet altijd gereageerd, soms deed ik dat pas de volgende dag wanneer ik weer on line was. In ieder geval bedankt voor de enthousiaste reacties.

Helaas heb ik gemerkt dat lang niet alle campings toereikend wifi beschikbaar hadden, er is meestal wel wifi maar heel traag of een slecht signaal, vaak moesten we dan ook onze mobiele telefoons als hot spot gebruiken.

Volgende camper reis zal waarschijnlijk pas volgend jaar april zijn verwacht ik, tot dan

1. Rico:
    25 september 2020
    Ik heb in ieder geval genoten van jullie belevenissen. Komen snel ff bij jullie langs om live de belevenissen aan te horen
  2. Theo:
    25 september 2020
    Erg leuk om jullie reis zo vanaf de achterbank (of eethoek in dit geval) mee te maken. De verhalen waren zeer vermakelijk (nieuwe roeping Hans, als kersverse pensionado?) en de foto's prachtig! Tot gauw!
  3. Monique:
    25 september 2020
    Super leuk om jullie belevenissen mee te lezen. Vooral smakelijk gelachen om jullie verslag van de route met de tunneltjes die eigenlijk niet voor de camper geschikt waren. Ik zie het helemaal voor me.......”gezellig” in de camper maar wel met samengeknepen billen en het zweet op het voorhoofd. Hilarisch!!!! Jullie 1e lange camperreis zit erop. Nu nagenieten en nieuwe plannen maken voor de volgende rit. Veel plezier en tot snel.