DAG 4 - WEER DOLE

23 september 2022 - Dole, Frankrijk

Vannacht allebei in coma gelegen, we werden pas om 9 uur wakker en toen was het al iets minder koud dan gisterochtend. Overdag zou het 22 graden worden alhoewel aan het eind van de dag de bewolking zou toenemen en vannacht gaat het regenen.

We besloten vandaag rustig aan te doen maar daar zijn we goed in. Zijn begonnen met een heerlijk vers frans stokbrood. Hebben om een uur of 11 de fietsen gepakt en een klein rondje gefietst (zie meer foto's omgeving Dole) want we wilden vroeg op een terrasje zitten om te voorkomen dat het vol was.

20220923_115956 20220923_120359 20220923_135457

Dat is gelukt, ik heb voor een pizza gekozen en Joyce voor een heerlijke geitenkaas salade met gebakken aardappels. Al was het eigenlijk nog wel wat vroeg maar we hebben er toch maar een biertje bij genomen.

20220923_124615

Na de lunch nog een klein rondje gefietst om vervolgens bij de camper verder te borrelen (zie foto van onze plek).

20220923_142044

Het was een heerlijke dag, we konden tot 7 uur buiten zitten. Daarna de fietsen in de camper gezet en alles verder vertrek gereed gemaakt voor morgenochtend want we willen om een uur of 9 wegrijden. We merken, ondanks dat het laat in het seizoen is, dat de campings ’s-middags nog steeds volstromen dus we willen vroeg in de middag op de volgende camping staan. Het reisdoel voor morgen is omgeving Montelimar zo’n 350 km zuidelijker, waar we al een camping op het oog hebben, kijken of het lukt.

1. Niny:
    23 september 2022
    Ik zie jullie al liggen,diep onder de warme dekbedden,zooo lekker,goeie reis morgen
  2. Theo:
    23 september 2022
    Mooie foto's. Goede reis morgen naar de noga-stad🤪
  3. Rico:
    24 september 2022
    Grappig dat jullie naar Montelimar gaan. Daar zijn wij vorig jaar ook een paar dagen geweest. Ik weet niet hoe je gaat rijden, maar als je binnendoor gaat moet je zeker even langs Crest gaan. Een leuk Frans dorpje met een mooie "donjon" . Ook Vaison-la-Romaine is zo'n plaatsje met een mooie oud centrum. Ik hoop voor jullie dat het mooie weer aanhoudt.
  4. Hans:
    24 september 2022
    Kennelijk andere route gereden want de door jou genoemde plaatsen ben ik niet tegengekomen. Ik weet ook niet zeker of we in Montelimar geraken want dat is best nog een eind fietsen van waar we zitten. Vannacht geregend maar vandaag weer mooi. Ook komende nacht regen maar morgen weer goed weer voorspeld.