Dag 16 – Gewoon even niets te melden

20 november 2021 - Tavira, Portugal

Dat van die plannen maken gisteravond, daar is dus niets van gekomen. We besloten wat ondergoed en sokken te wassen want daar waren we bijna doorheen en meteen ook het beddengoed te wassen want ze hadden goede gloednieuwe Miele wasmachines en droogtrommels op de camperplaats.

Voordat je daar mee klaar bent is het al middag en het was zalig weer, dus we zijn lekker voor de camper in het zonnetje blijven zitten. We hadden Nederlandse buren die van september tot en met april door Portugal trokken en niet voor de eerste keer. Die stonden nooit meer op campings en dus altijd op camperplaatsen, puur vanwege de kosten. Tja als je dan een tientje of meer per dag bespaard dan heb je het over €1500 - €2000. Ze hebben ons nog een aantal tips gegeven waar we uiteindelijk niets mee hebben gedaan.

’s-Avonds nog even op de fiets naar Tavira gegaan om daar wat te eten.

Zo is de dag voorbij gevlogen en zonder foto’s of iets het vermelden waard.